Könyv Blog

Régóta olvasunk Drábik János könyveket. Az első könyv amit olvastam tőle, az Uzsoracivilizáció c. könyv volt. Akkor döbbentem rá, hogy vannak olyan források és emberek akik olyan információk és ismeretek birtokában vannak amiket nyitott elmével kell fogadni, hisz attól hogy eddig nem tudtunk róla az még léteznek és valósak. Eleinte klasszikus összeesküvés elmélet hangulatom volt, amikor a könyvet olvastam, de idővel egymástól teljesen független forrásokból is sikerült megerősíteni, hogy amit olvastam, az valóban a dokumentált igazság. Dr. Drábik János utoljára kiadott könyve a Világdemokratúra arra ihletett, hogy más emberek számára is hozzáférhetővé tegyem azok at az információkat amiket rólunk írt a szerző és nekünk Magyaroknak is szólnak. A blog főként ebből a könyvől publikál és merít tartalmat. Ahogy haladok a könyvvel, folyamatosan megosztom az olvasottakat. Kellemes olvasást. Köszönjük a Gold Book kiadó engedélyét a könyv részleteinek nyílvánossá tételéhez.

Eladja-e a kormány az M5-ös autópálya 40%-os tulajdonrészét?

2006.11.30. 16:04 | Eyes_ | Szólj hozzá!

Címkék: magyarország

Az autópályás és úthasználati mizériáról éppen most olvastam (-tunk) itt a könyvben és már itt is egy aktualitása a témának más forrásból. HirTv LINK és blog link
Tulajdonképpen mi is lesz ha valóban eladják ? Kap egy csomó pénzt az Állam. Szupper. Ugyanakkor az autópálya bevételeiből már sosem részesül. Jókis befektetés volt. Ettől kezdve az autópálya bevételek máris vándorolhatnak majd magán zsebbe. Ezzel is a magánpénzrendszert erősítve. Ki van ez találva. Igazuk is van . Eladó az egész világ. Bravo.

Mivel ezek az oldalak elavulhatnak ezért át is emelem ide is.

"Eladja-e a kormány az M5-ös autópálya 40%-os tulajdonrészét?

Zajlik az egyeztetés, hogy a kormány eladja-e az M5-ös autópálya 40%-os tulajdonrészét, vagy pedig megvegye a magánkézben lévő 60%-ot is, hogy egyben értékesítse a céget. A pályát birtokló Alföldi Koncessziós Autópálya (AKA) Zrt.-be 2004 márciusában szállt be a kormány mint kisebbségi tulajdonos.

A vásárlással vételi opciót szereztek, hogy 2006 és 2009 között megvehetik a maradék 60%-ot is 50 milliárd forintért - írja a Népszava.

A kormány gyors pénzhez juthatna az üzletrész eladásából (20-30 milliárd), de az egész vállalat piacképesebb (150 milliárd).

A meglévő tulajdontól akár fél év alatt is meg lehetne válni, míg az esetleges teljes megvétel, illetve az egészben eladás akár egy évig is eltarthat. Ha a kormány csak jövőre veszi meg a 60%-ot, de csak 2008-ban adja el, akkor jelentős deficit keletkezhet, és veszélybe kerülhet a jövő évi, konvergenciaprogramban vállalt hiánycél betartása.

2004-ben a kormány azért vállalt tulajdonrészt az AKA Zrt.-ben, hogy a többi autópályához hasonlóan alacsony árú pályamatricával lehessen az M5-öst használni.


Független Hírügynökség "

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagdemokratura.blog.hu/api/trackback/id/tr2720233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.